.

OK יועצים לניהול

הטמעת תהליכים יעילים וזריזים בארגונים

עובדים הפוך!

הדרך החדשה לשיפור עקבי בארגונים

איך תמפו את החולשות והחזקות בארגון שלכם,

תסמנו את הפערים בין המצב המצוי לרצוי

ותייצרו מפת דרכים לסגירת הפערים,

בזמן קצר ובהשקעה קטנה

ניהול ארגון פיתוח או שירות, מתנהל לעיתים קרובות במסלול מקובל, שנראה לנו הגיוני,  כי כולם הולכים או הלכו בו לפנינו. אנחנו לא עוצרים לרגע לחשוב שאולי בכלל אנחנו הולכים בכיוון הפוך... 

תחשבו רגע על המסלול מתחילת השנה ועד סופה:  מכינים תוכנית לכלל החברה >> ממנה מכינים תוכנית למחלקות >>  לתתי מחלקות >>  לצוותים וכך הלאה בשיטת ה"חד גדיא". את יעדי החברה מחלקים באותה שיטה; כל צוות מכין תוכנית כדי לעמוד במשימות השנתיות.

מתחילים שנה עם מוטיבציה ענקית להצליח ולעמוד במשימות. למרות התכנון שעשינו, קורים אירועים בלתי צפויים. אין לנו זמן לעצור ולבדוק מה קורה ומדוע זה קורה. הדחוף דוחה את החשוב. יש המון עבודה. כדי להתמודד עם העומס, אנו מגיעים לעבודה שעה לפני הזמן ונשארים עד שעות הערב המאוחרות. העומס הולך וגובר, ואנו לוקחים את הלפטופ עימנו בסוף השבוע, ונותנים מעצמנו עוד קצת.

למרות כל המאמץ, בסוף השנה, אנו מוצאים את עצמנו עם חלק מהמטרות שלא מומשו: מכרנו פחות ממה שתכננו, הוצאנו יותר מהתקציב שהוקצה לנו, התוצרים שפיתחנו לא עומדים במטרות האיכות, או אינם מוכנים בזמן. הפער בלתי נסבל מבחינה כספית ו/או תדמיתית.

כדי לתקן את דרכנו, אנו עושים פוסט-מורטם,  כדי להבין איפה טעינו. מה סיבת הפער בין המצב הרצוי למצוי. מסקנות ה-פוסט מורטם מתורגמות לתוכניות שיפור כדי שבפרויקטים הבאים נעשה יותר טוב.

בכל פעם שאנחנו מפתחים מוצר או שירות חדש אנחנו הולכים במסלול הזה שוב. אנחנו עושים את זה, כי זה מה שכולם עושים, וזה מה שלימדו אותנו לעשות.

אנו מדריכים את לקוחותינו לעבוד הפוך !

אנחנו לא מחכים לטעויות כדי לתקן את תהליכי העבודה שלנו כי מחיר הטעויות הוא גבוה!

אנחנו לא מחכים לסוף השנה כדי להתחיל תהליכי שיפור, כי זמן התיקון הוא ארוך!

במקום לתקן את מה שלא עובד בסוף השנה או בסוף הפרויקט, אנו עושים זאת בהתחלת השנה או בתחילת הפרויקט, מוקדם ככל האפשר!

במקום להגיע לסוף הפרויקט עם הלשון בחוץ ולעשות פוסט מורטם כדי להבין איפה טעינו, אנו עושים בתחילת הפרויקט פרה-מורטם, כאשר אנו בשיא כוחותינו. אנו משפרים את תהליכי העבודה, עוד בטרם נצא לדרך ונישטף במשימות הרבות.

איך לעזאזל עושים את כל זה...?

הפתרון למצב הזה מתחיל מלחשוב הפוך. להפסיק לחשוב שכדי להשתפר אנחנו חייבים לתקן את הטעויות אחרי שהן קורות.

לימדו אותנו שכדי להשתפר, צריכים לבצע תחקיר להפקת לקחים בסוף הפרויקט או שלב בפרויקט. נכון, אבל...סוף השנה או סוף הפרויקט זה כבר מאוחר מידי!

אפשר לתכנן את  שיפור תהליכי העבודה, בתחילת הדרך, בטרם ניפול באותם בורות, ונמשיך לעשות את אותן הטעויות. כל זאת, כדי לצאת בזמן עם המוצר או השירות שאנו מפתחים, תוך עמידה ביעדי האיכות, התקציב והתכולה, ולשמר את המוניטין שלנו כחברה שמקיימת את ההתחייבויות וההבטחות שלה.

ישנן עשרות טקטיקות לשיפור תהליכים עוד לפני שמתחיל המרוץ. כולן מותנות בכך שנתחיל לחשוב הפוך.

חשוב לי להבהיר כאן נקודה מהותית – תהליך התחקור לשם הפקת לקחים בסוף הפרויקט אינו מיותר. התהליך חשוב מאד והוא מאפשר לנו למצוא את סיבות השורש לתקלות ולתקן אותן. בלי לעשות זאת, לא נצליח לשפר ולייעל, כיוון שכל פרויקט נולד למציאות קצת שונה, ותמיד התחקור בסוף הדרך ייתן לנו תובנות לשיפור.

אבל - נכון יותר לתקן את תהליכי העבודה בתחילת הדרך ולא בסופה. כך נתקדם מהר ובאופן איכותי, כשיש לנו כלי עבודה מושחזים יותר ומתאימים למציאות העכשווית.

החדשות הטובות היכולת הזאת היא יכולת נרכשת, וניתנת ללימוד.

החדשות הטובות יותר אני יכולה ללמד אתכם בדיוק איך לעשות את זה.

החדשות הטובות הרבה יותר – הטמעת התהליכים החדשים תהיה ממוקדת ובהשקעה סבירה של זמן וכסף.

בסדר, מספיק עם הסיפורים, הנה כל הפרטים...

אנו מגיעים לארגון שלכם לשלושה עד חמישה ימי אבחון, תלוי בגודל הארגון. בתקופה זו אנו מראיינים מספר מנהלים ועובדים בתפקידי מפתח, קוראים מסמכי עבודה ולומדים את תהליכי העבודה שלכם. אנו משווים את המצב המצוי למצב הרצוי ומתווים דרך פעולה לשיפור. דרך הפעולה חוצה את כל תהליכי החברה, ומתעדפת את פעולות השיפור תוך התחשבות ביעדי החברה, ובמאמץ הנדרש לכל פעולת שיפור.

בסוף התהליך תדעו איך להניע מהר תהליכי ניהול, ניהול פרויקטים, פיתוח, תפעול ואיכות, איך לעבוד ביעילות, תוך שימוש בשיטות הנחשבות ל-Best-In-Class בתעשייה שלכם. כל השיטות – הוטמעו על ידינו בהצלחה, במהלך עשרות השנים האחרונות.

כדי לשמוע מאיתנו עוד פרטים, מלאו את השדות הבאים ולחצו על כפתור הפעולה שלהלן:

או התקשרו לטלפון האישי שלי (אורנה) 0577739018

תהליך האבחון יחקור את תהליכי העבודה הבאים:

תהליכי פיתוח מוצר או שירות – החל מתהליכי הבנת השוק, תהליכי שיווק וניהול מוצר, דרך פיתוח ובדיקות, וכלה בהשקה לשוק ובתמיכה.

תהליכי ניהול, ניהול פרויקטים, תפעול, איכות, שיווק, מכירות, תהליכים פיננסיים

בסיום התהליך ניצור "מפת דרכים" עבורכם כדי ...

להגדיר תהליכי עבודה מיטביים, שמובילים אתכם ביעילות למטרות שלכם.

לפרט את האחריות והסמכות של כל בעלי התפקידים וכן המחלקות השונות, כדי להגביר את זרימת המידע בפרויקטים ושיתוף פעולה בין הצוותים העובדים יחדיו על הפרויקט

למסד תהליכי תקשורת המאפשרים למנהלים נראות לגבי התקדמות הפרויקטים, כך שיוכלו להתערב במקרה הצורך ברגע הנכון

ההבטחה שלי אליכם: 

בהנחה של שת"פ מלא בין נציגיכם ליועצים מחברתנו -  אם בסוף תהליך האבחון תחשבו שתהליך לא השיג את מטרותיו לשביעות רצונכם המלאה, נחזיר לכם את כספכם בלי שאלות ועם חיוך.

למי זה מתאים?

התהליך לא מתאים לכל ארגון ולפני שאומר למי זה מתאים חשוב לי להגיד למי זה לא מתאים.

התהליך אינו מתאים לארגונים אשר:

יש להם בחברה תהליכים ברורים ושיטתיים באמצעותם הם פועלים בהצלחה ומשיגים את מטרותיהם.

אינם מפתחים מוצר או מספקים שירות

חושבים שצריך להשתפר בקצב איטי

התהליך מתאים לארגונים אשר:

יש להם תהליכי ניהול פרויקטים, אך הם בכל זאת מאחרים באספקות, גולשים בתקציב ומשנים את הדרישות מהפרויקט ברגע האחרון

יש להם תהליכי תקשורת, אך המנהלים לא יודעים מה קורה ומופתעים כל פעם (לרעה) 

יש להם מבנה ארגוני מוגדר, אך הממשקים בין המחלקות אינם מוגדרים היטב והמחלקות השונות עובדות בחוסר תיאום 

יש להם מנהלים ועובדים בעלי תפקידים שונים, אך האחריות והסמכות שלהם אינה מוגדרת וברורה 

יש להם תהליך מוגדר, אך למרות זאת נגרמות בעיות איכות מרובות, הגורמות למחזורי עבודה נוספים לשם תיקונים, ו/או אספקות של מוצרים עם תקלות 

יש להם עובדים מצוינים, אך הם סחוטים ומתוסכלים מהעבודה הקשה והתוצאות שאינן משביעות רצון

ההשקעה שלכם בתהליך

שלושה עד חמישה ימי עבודה איתנו, שבסיומם תקבלו את מפת הדרכים במצגת Powerpoint אותה נציג להנהלה שלכם, כדי שתחליטו על הצעדים הבאים.

לזה אתם קוראים השקעה סבירה...?

אפשר להתווכח אם מדובר בהשקעה גדולה או קטנה.

אנו מציעים שתחשבו על שאלה אחרת – כמה עולה לכם לא לבצע את התהליך ולרכוש את הידע הזה?

כמה מילים עלינו...

חברת OK יועצים לניהול מלווה ארגונים במסעם לשיפור התוצאות העסקיות באמצעות התאמת תהליכי הניהול, הפיתוח, שירות, איכות וניהול הפרויקטים לצרכים המיוחדים של כל ארגון, תוך שימוש במודלים ושיטות מיטביים.

כדי לשמוע מאיתנו עוד פרטים, התקשרו לטלפון האישי שלי (אורנה)   0577739018

או מלאו את השדות הבאים ולחצו על כפתור הפעולה שלהלן:

שלכם,

אורנה קמין

מנכ"לית OK יועצים לניהול

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.